Вітаю всіх.сезон підійшов до кінця. На півдні погода ще місцями дає приємні бонуси у вигляді температури вище +10, але я вирішив, що сезон пора закінчувати.мотоцикл помитий і поставлений в гараж. А зараз про те, як пройшов сезон, де був, що бачив і як мотоцикл проявив себе.

У минулому пості я закінчив на тому, що планував зробити з мотоциклом.у планах була заміна передніх колодок, так само ланцюг виявився при смерті. Ланцюг була замовлена безпосередньо з сайту did, а зірки знайшов в якомусь інтернет магазині. Все оперативно дійшло і проблем з установкою не було.

З колодками було важче, так склалося, що ще ні на одному зі своїх мотоциклів я не міняв колодки. Всі діставалися мені з новими і хорошої якості. Як я писав у минулому пості гальма були на трієчку і дуже парився на цю тему, так як знаю, що іноді люблю їздити швидко і гальма при цьому дуже важливі. Радячись з майстром і в магазині мотозапчастин, а так само ставлячи питання тут я все ніяк не міг визначитися що вибрати, але в підсумку вибір став на перевіреному средняку — колодки trw sinterd. Замовив на автодоці і за пару днів вони були у мене. Поміняли в сервісі, при заміні побачили, що стояли колодки токіко із залишком близько 50%… Виявляється гидота рідкісна. Майстер попередив, що перший час гальма будуть гірше, так як колодкам треба притертися, і яке ж було моє здивування, коли в перші ж хвилини гальма були, мало не в рази краще, ніж до цього.висновок-колодки вирішують.

По самому мотоциклу. Мене бентежив запуск і, як мені здавалося, перелив карбюраторів, так як на підсосі більше половини він не заводився, а при відпустці завжди дуже непогано прострілював в глушник. Але враховуючи, що у мене стояв фільтр нульового опору і випуск, то ми зробили припущення, що і жиклери японець швидше за все вкорячіл нештатні, так що регулювання робити не стали, а просто прийняли це в нюансах експлуатації. В іншому робота, розгін та інше було без нарікань.

Почалася експлуатація. У моєму випадку мотоцикл це засіб відпочинку у вихідні, а в будні дні по роботі я пересуваюся на машині.цього року вирішив все таки зробити те, що повинен зробити кожен поважаючий себе мотоцикліст (іронія) і доїхати на мотоциклі до моря. Враховуючи, що вільні були тільки вихідні то вибрали найближче місце-архипо-осиповка, ну і плюс у мене там родичі у яких гостьовий будинок, що вирішувало проблему з розміщенням.виїзд призначив собі на 4 ранку. З собою взяв спортивну сумку, в яку кинув речі на 2 дні і прикріпив її на місце пасажира сіткою і гумками з гачками.

Дорога пройшла легко і розмірено. Дуже комфортно їхати в світанковий час, трафіку немає, можна спокійно їхати 110-120 і ніхто не притискається і не треба обганяти. Зробив звітне фото біля новоолександрівської вес, виглядає це звичайно заворожуюче.далі в дорозі люди почали прокидатися, рух став щільніше і швидкість довелося збільшити, так як мені комфортніше стежити тільки за дорогою попереду і не дивитися назад, хто до тебе притискається і коли і як тебе обженуть. Ділянка магістралі перед гарячим ключем дозволив мені відірватися на повну і швидкість легко і невимушено перевалила за 200 км/ч.гарячий ключ зустрів свій стандартної пробкою, яку я був дуже радий об’їхати уздовж відбійника. Як же це приємно не стояти з усіма, а їхати. Далі перевал і я в перший раз опинився на мотоциклі на якійсь подобу серпантинів… О, це особливий кайф. Зрозумів, що мені треба ще краще і більше вчитися проходити повороти, а так само виникли перші питання по гумі. Так як на якомусь етапі закладання мотоцикл починав падати активніше ніж я хотів і це змушувало раніше розпрямляти і втрачати траєкторію руху.

А за підсумком — я на море, все круто і класно. 2 дні відпочинку і треба їхати назад. Поїздка назад запам’яталася мені спекою в районі краснодара майже під 40 градусів. А я їхав в повній екіпіровці і це змушувало зупинятися кожні 30-40 хвилин на заправці і вливати в себе майже по літру води. Візор відкривати було нереально, так як такий жар просто висушував очі. Але в підсумку без проблем і пригод я опинився вдома. Мотоцикл проявив себе надійно і впевнено в такому форматі мінідальняка. Єдине побалювали коліна, але це вже моя особливість через тренувань, рятували дуги на які я міг випрямити і поставити ноги.

Далі всі вихідні були в рамках звичайних прогулянок на 150-200 км по ставропольському краю.

В один із днів вирішив покататися і подивитися на останки веселовського моста, який знаходиться близько до кордону ставропольського і краснодарського краю. І в цій поїздці мотоцикл зробив мені єдиний за сезон неприємний сюрприз. Виїжджаючи з міста, я за звичкою на спуску і прямий відкрутив до 240 км/год, далі знизив, пройшов поворот і почав знову розганятися, але тут зрозумів, що мотоцикл не набирає більше 180 і починає троить. Неприємно здивувався. На ⅓ газу мотоцикл працює рівно, але якщо починати давати більше, то він починає троить. Все, баста, приїхали… Дзвоню майстру в сервіс де обслуговуюся і описую ситуацію. Він якраз працює і каже, щоб я приїжджав. На розворот і назад. Поки їду, ситуація не змінюється-нормальна робота двигуна тільки не більше ⅓ газу. Думаю, що хана свічок і швидше за все немає іскри в одному з циліндрів. За пару сотень метрів до сервісу всі симптоми пропадають і доїжджаю вже нормально.

Далі спілкування з майстром з описом як все було і відразу ж питання: – де заправляєшся?- газпром.- не треба так робити!- чому? я там тачку заправляю постійно і їде і працює дуже добре, та й х-11 там же.- у тебе тачка і х-інжекторні і їм норм. А бандос карбовый. Газпром славиться тим, що дуже сильно підвищує октан присадками які осідають в карбах і виходить — трапляється теж що у тебе.

За підсумком мені злили осад або щось на зразок цього з карбів, через відкручування якихось гвинтів на карбах і порадили промити всю систему на 2-3 заправки 100-м лукойлом. Ну ок.

Витративши годину від виїзду я повернувся до руху до призначеної мети. Враховуючи що бак був майже повний, я вирішив спалити якомога більше палива і заправитися вже на найближчому лукойлі на трасі. Для це довелося відкручувати побільше де дозволяла дорога. Далі все було без пригод. Доїхав до моста, подивився, пофотографував і рушив у зворотний шлях.

У бандита є одна особливість про яку я писав в минулому пості-це вібрації в діапазоні 4-5 тис. Об/хв. Так от після 2 заправки повного бака 100-м бензином, ці вібрації дуже сильно зменшилися, що мене сильно здивувало. А ще зіткнувся з тим, що оглядачі мали рацію і цей мотоцикл може легко і невимушено підніматися на заднє колесо. Чого раніше за ним не помічалося. Ну що ж, цікаво і приємно. Їдемо далі.

У вересні на моє др до мене прилетіли в гості батьки і так як у них був запланований тріп в архиз, то я віддав машину батькові, а сам залишився на 3 дні повністю на мотоциклі. В цей час мені довелося ще багато покататися по місту і це був дуже цікавий досвід для мене, за всі мої мотогоди, що альтернатив в транспорті не було і треба було і треба було все переміщення робити на 2-х колесах з поправкою на одяг, багажну місткість і переміщення між будинком, роботою і тренуваннями. Погода радувала і я реально кайфанул! зрозумів, що за таких умов цілком можна жити, а все легко планується і вписується в звичний ритм життя.

Наступний тур вихідного дня у мене був до желєзноводська. Там все було легко і просто. Погода супер. Дорога пряма. Тому дуже швидко доїхав до місця.пофотографувався в осінніх фарбах. Погуляв по оновленому парку і біля озера. Все планував піднятися на гору залізну, але за часом розумів, що тоді повертатися буду в темряві і це буде вже не комфортно. Тому обмежився пішою прогулянкою навколо, а для себе залишив привід повернутися.

У нашій танцювальній тусовці виявилася одна дівчина, яка так само їздить на мотоциклі. Як то за розмовою він обмовилася, що” мовляв коли вже викотимося разом”, а я то і не проти, тим більше і привід назрів. У сусідньому солнечнодольске створили пам’ятку, прикрасивши торці будівель цікавими малюнками, на всю висоту будівель. Ну чим не привід подивитися і покататися. Дівчинка, до речі їздить на стильно зробленому шпротстері. Списалися, зустрілися, домовилися про комфортну швидкість поїхали. Дорога як зазвичай без пригод. Пара зупинок для фото і ми на місці. І в цілому мені дуже сподобалося! цікаво і красиво!пропоную подивитися вам самим на фото.а поки каталися і витріщалися, то зустріли ще одну знайому і, який збіг, теж з танцювальної тусовки і, теж на мотоциклі =)за підсумком на зворотному шляху я став ведучим для двох чарівних мотоциклісток.

Одна з останніх поїздок в сезоні була пов’язана в постом товаришаkomendant, який описував кілька цікавих маршрутів по скфо і краю, а також в його ж пості я побачив свій мотоцикл, чому був вкрай сильно здивований, але як виявилося фото були зроблені за місяць до його продажу іПокупки мною. Але як же тісний світ то=)були листопадові свята і 4 вихідних з відмінною погодою, ну гріх пропадати такої нагоди.і ось з поста я скористався маршрутом, який називався – »маленька карачаївська навколосвітка”. Він припускав рух через черкеськ на усть-джегуту, далі відхід у бік червоного сходу і на перевал гум-баші. Дорога до перевалу була не найкращої якості і дуже багато ям, схожих на маленькі кратери, тобто невеликі по діаметру, але глибокі.на вершині перевалу була зупинка на оглядовому майданчику. Було приємно розім’ятися, пройтися і трохи посидіти споглядаючи відкриваються види. А види, хочу я вам сказати, варті того щоб на них залипнути. Фото не робив, так як воно не зможе передати, але просто повірте – той момент коли сонце з-за хмар висвітлює кавказький хребет, сяючий сніговими шапками і навіть в теплі осіннього дня і припікає сонця ти відчуваєш морозну свіжість якої він тебе обдуває…. Брбрбрб… Але повірте-це круто!

Далі кілька фото мотоцикла і можна рухати в бік будинку.

А в останній вихідний листопадових свят я вирішив закрити гештальт у вигляді списку всіх зруйнованих мостів армавір-туапсинской жд. Як виявилося, що коли я їздив на веселівський міст, то не знав, що поруч був ще й миколаївський міст, який я упустив, а через тиждень побачив в інстаграмі у знайомої. Ось і вирішив, що треба його подивитися. Крім легкої і приємної дороги, відмінної погоди і класних фото самого моста, а так само незрозумілого будови недалеко від нього, ця поїздка запам’яталася мені тим, що вона була єдиною за весь сезон, коли я майже не “перевищив швидкість” — всю дорогу тримав 110-120 км/год і зрозумів, що і в цьому є свій дзен.

Ось так легко і невимушено пройшов весь сезон.

Тепер вже про сам мотоцикл.на даний момент він мене дуже радує і майже повністю влаштовує. Його універсальність і можливість їхати так, як тобі хочеться в даний момент часу це круто. По поганих дорогах я не їжджу, а значить тур-ендуро не для мене. Але іноді хочеться поотжигать і це він дозволяє.коробка звичайно не така як у ходни, ходи лапки більше, включається жорсткіше, та й лженейтралі бувають при інтенсивному розгоні або якщо не доклав достатньо зусиль при перемиканні або поніжитися з лапкою.двигуна мені вистачає для всіх ситуацій. Так, він галасливий це ж воздушник масляного охолодження.вітрозахист достатній. У шолом дме, але від корпусу все відсікає і тому руки не втомлюються.гальма після заміни колодок стали на тверду 4. На наступний сезон поміняю задні колодки і трохи піднімаю педаль, щоб краще її відчувати.керованість і стійкість теж на рівні. Підвіску затиснув майже повністю. Бентежить тільки те, що він сильно просідає якщо посадити навіть не велику пасажирку, і що з цим робити я поки не вирішив. Припустили, що втомився сам амортизатор, а може треба підняти за рахунок зміни штанг прогресії. Взимку буде час-подумаю. Ще є момент, що на х-11 я іноді чиркав підніжками в повороті, а на бандиті якось не виходить. Так як на певному вугіллі він починає, як то підламуватися або як ніби падати, про що я писав вище при поїздці на море.після установки нового ланцюга і зірок, я думав що не буду мити, змащувати і морочитися на обслуговування, так як читав багато різних думок, що дідівська посилена ланцюг при будь-яких умовах живе однаково і різниця в пару тисяч км.а в підсумку зрозумів, що не можу так байдуже ставитися і хоч і не мив її за сезон, але змащував після кожної мийки мотоцикла. Все ж так спокійніше моєї совісті.

У подальших планах — за зиму хочу віддати в фарбування пластик, так як один раз на ньому схоже прикладався ще японець. А так само я на другий день експлуатації. Впустив майже на нульовій швидкості-завтикав на бампер попереду йде машини, перетормозив і послизнувся на мокрій розмітці. А так само мене дратують поворотники які вкарячіл японець і які просто так не поміняти без замовлення безпосередньо з японії, а ця зараза ще й дірок наробила в пластиці додаткових щоб їх прісобачіть. Так що треба буде пластик віддати на запаювання дірок і фарбування, встановити штатні поворотники і все.дуже засмучує ближнє світло і я розраховую вирішити цю проблему за рахунок установки в лінзу діодів. Залишилося тільки підібрати хороший варіант з розташуванням діода ідентично спіралі галогенів лампи і, власне, поставити.далі тільки їздити і отримувати задоволення.як мені сказав майстер який який обслуговує мотоцикл про бандита-він як японські жигулі. Дуже простий і при цьому дуже надійний. Тому думаю поки буду їздити на ньому і отримувати задоволення.

Всім спасибі, хто прочитав.всіх із завершенням сезону і якнайшвидшого настання нового!